Årets skämt

Hello people!

Hoppas allt är bra med er idag.

Ikväll är det kvällen vi väntat på, Final i Melodifestivalen =) =) =)!!!

Det är lite otippat att jag är den som är mest exalterad av alla över denna kväll, jag kan alla låtar och alla artiser. Jag känner mig som rena uppslaget i expressen.
Kvällens outfit kommer att bestå av den gröna kjolen jag köpte för några helgen sen.

Men men nog pratat om ikväll, jag ska berätta lite om igår. Vi va först hemma hos Hanna och lagade mat, eller dom lagade och jag åt haha =P. Nä så var det inte riktigt, jag var lite sen så maten var redan klar när jag kom, men jag diskade i alla fall. Sen tittade vi på så ska det låta och let's dance. Vi sjöng med för fulla muggar.
Jag gick sedan och mötte upp min kära bror och hans lilla gäng och det var underhållning på hög nivå kan jag säga. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Danserna de bjöd på var en riktigt stämningshöjare, inte för alla dock =P. Nästa gång är det videokameran som följer med säger jag bara.

Hur som helst för att komma till årets skämt med denna kväll var att jag bröt mot mina principer och gick ut i mina Uggs. D.v.s i dessa skor:


Som tur va gick vi ju bara ut på E-puben och där kan ju människor komma in glidandes i mjukisbyxor så det väckte ingen större uppmärksamhet men ändå. No more utgångar i Uggs....

Nä nu måste jag börja göra mig i ordning inför kvällen, hoppas ni får en toppen lördag!


Toodles!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha i umeå gäller komfort före stil...har aldrig fått så mkt bra uppmärksamhet som när jag hade mina röda snowjoggers på nh och e-puben...hahaha.....(förutom när jag hade batman masken på mig hela kvällen på corona)

underbart...=D

2009-03-14 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0