Besviken

Hej på er!

Idag är det måndag och jag har en vecka framför mig bestående av plugg. Hoppas helgen varit till belåtenhet. Min helg var väldigt bra måste jag säga. Lördagskvällen var otroligt lyckad MEN vad hände med att svenska folket röstade fram Caroline af ugglas och Marlena som topp 2????? Jag är helt klart besviken...

Jag höll med juryrösterna Måns och Sarah, där har vi två bra bidrag men sen så kommer svenska folket och röstar lika konstigt varje år, whats up with that?

Men men jag antar att det inte kommer att ändras, samma visa varje år. 

Jag som hade hoppats på att bli helt frisk nu har fått ett totalt bakslag och jag ligger hemma och är sjuk igen. Denna gång värre än förra veckan. Jag hoppas verkligen att detta går över snart. Det börjar luta till ett besök hos doktorn men jag väntar minst en dag till. Det är ju inte så kul att gå till doktorn.

Ja ja nu ska jag återgå till pluggandet, later folks!


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0