BFF

Debbie my sweet best friend forever har gjort min kväll ikväll. Helt otippat skickade hon en låt som hon hade gjort till mig, den är ju lagom ironisk men helt underbar.

Vi har även utvecklat detta till att göra personliga ringsigaler och signaler som ersätter den tråkiga väckarklockan. Ska försöka lägga upp på youtube så att ni kan få höra.
Jag har en känsla av att debbies första låt kommer utvecklas lite mer och sedan bli vår egen sommardänga, så jag ska verkligen försöka få till så ni får lyssna på den ljuva musiken!

Hör av er om ni vill ha en egen personlig ringsignal eller väckarklocka så fixar vi det! =)

Nu är det läggdags,


Toodles!

Kommentarer
Postat av: Debbie

I did it again... hahah :D

2009-03-11 @ 21:48:50
Postat av: Maddie

Of course you did honey :D :D

2009-03-11 @ 23:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0