Fabulous friday

God eftermiddag på er!

Idag är det fredag igen och jag älskar fredagar. Jag är fortfarande inte helt frisk men jag mår bättre i alla fall. Ikväll kommer vi att ta en lugn kväll med lite matlagning och film. Det är så skönt med fredagar eftersom man har hela helgen framför sig.

Idag har jag spenderat dagen hemma och pysslat med min lägenhet. Jag har varit på jakt efter ett vitrinskåp ett bra tag och jag har hittat ett riktigt bra från Ikea och som ett plus bara kostar 500:-!!!! Fantastiskt. Jag tror jag ska slå till på detta skåp eftersom det är både snyggt och prisvärt. Det dyraste är dock frakten, men det kanske kan vara värt det ändå.



Jag ska fundera på saken så får vi se hur det blir =)


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0