Födelsedagskalas

Good evening people!

Idag är det Julias dag, hon fyller 24 år idag och vi har spenderat kvällen hos henne och hon bjöd på massa godsaker. Vi hade med oss tårta och blommor. Jag hade slagit till på lite ballonger också riktigt snygga lila med rosa snöre.

Som vanligt blev ljudnivån på max och massa skratt, jag kommer troligtvis ha träningsvärk i käkarna en vecka framöver. Det var lite roligt att alla hade snappat upp att Julia älskar choklad och gav henne massor av choklad i present, inklusive mig. Jag gav henne en påse med massa plopp så att hon inte skulle behöva lägga pengar på det.

I övrigt har dagen bestått av skola och plugg. En ganska lång dag men nu känns det inte lika jobbigt när vi kommer ut från skolan kl 17 för det är fortfarande ljust ute då vilket är underbart. Våren är på gång trots mängden snö.

By the way här är bilderna på renen "Sixten". Känn den norrländska touchen, wonderbar! =)

  

Nu ska jag kila till sängen, sov gott.


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0