Hälsningar från the states

Pratade precis med Elina och Sofia från USA. Helt sjukt att vi kan sitta och prata över internet helt gratis och vi kan dessutom se varandra och som Sofia sa, göra roliga miner haha.

Ska bli så kul att träffa dom igen även om det dröjer ett litet tag till. Det är trist att jag inte kan umgås med alla vänner så mycket som jag vill eftersom vi befinner oss på olika ställen i världen hela tiden men vi kom fram till att vi nog kommer att "sattle down" om några år och kunna ta igen den här tiden då vi är ifrån varandra.

By the way: här är min kaka jag lyckades åtsadkomma under dagen =)
 Yummi...

Jag har inte bestämt vad jag ska göra med kakan, antingen sparar jag den till lördag för schlagerfesten eller så tror jag min bror kan vara en kandidat. Vi får se =)

Nu måste jag sova, hörs imorrn!


Toodles

Kommentarer
Postat av: Yvonne Wigren

Mamma vill ha kaka, kan du inte skicka med posten :-) //kram

2009-03-12 @ 14:44:05
Postat av: Anonym

spara till lördag låter ju som en ypperlig idé tycker jag, jag smakar med än gärna :)



2009-03-12 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0