Hemtenta

Hola!!

Idag har det varit fokus på pluggandet och att få klart hemtentan som ska in imorrn. Det har alltså inte varit en så händelserik dag. Mitt brännmärke är kvar och ser inte ut som det kommer försvinna i första taget =(

Igår var jag uppe hos min bror och åt lite middag, jag satt i soffan och Peter stod i köket och Pavey...ja, ingen vet exakt vad hon hade för sig? Lite sidohopp och attacker, hon hade även lyckats komma över lite spagetti som är en av hennes favorit leksaker. 

Jag har lagat lite fläskfilé idag som var god men ja det är typ allt. Det sjukaste är att imorrn är det fredag =) =) Galet vad veckorna springer iväg...


Nu ska jag finslipa hemtentan sen ska jag se Stockholm Arlanda.


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0