Internationella kvinnodagen

Hej hej, idag har det inte blivit mycket blogg för min del. Jag har varit upptagen med att bland annat bråka med datorer och min nya router som jag inte ens fick att fungera, väldigt frustrerande. Trots Amandas hjälp ville inget fungera så det blev inget trådlöst nätverk denna helg heller.

Annars spenderade jag förmiddagen med pappa och vi hängde upp den nyinköpta tavlan på sin plats och det blev jätte bra. Sedan var det storinhandling av mat, underbart att ha lite varor i kylen igen.
Imorgon blir det plugg och genrep av muntlig presentation som äger rum på tisdag. Förhoppningsvis blir det även lite matlagning gjord imorgon med mina nya varor och sen kanske lite golf på det.

Vi får se, nu är det sängdags.

God natt,


Toodles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0