Konst

God kväll kära vänner!

Idag har jag och pappsen varit och shoppat lite av det nödvändigaste d.v.s. inga kläder. Däremot har jag äntligen lyckats hitta en tavla till mitt vardagsrum. Jag känner mig riktigt nöjd och jag tror det kommer bli super bra när den kommer upp på din plats.



Denna kväll kommer att äga rum hemma hos mig med melodifestivalen och ett riktigt härligt buffébord med alla möjliga delikatesser. När jag packade upp varorna ur kassarna idag kändes det inte som studentmat direkt vilket det inte är heller när pappa är på besök. =P

Det ska bli jätte trelvig och gårdagens försök på bakning slutade ju över förväntan kan jag avslöja. Efter tredje försöket gick det som smör i solsken. Det blev inga maränger dock utan plan b blev någon form av kärleksmums och jag råkade göra väldigt mycket men nu har jag lagt in lite i frysen så den som vill ha kakor är välkommen =D.

Nu måste jag göra klart här hemma, hoppas ni får en bra kväll.


Toodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0