Min namnsdag

Idag är det flaggdag och det är min namnsdag, det har dock inte gjort min dag mer speciell än någon annan men ändå.
Annars idag har jag haft en lugn morgon hemma för att sedan möta upp gruppen för att planera det sista inför redovisningen nästa vecka. Vi träffades på waynes coffe och diskuterade kring den kritik vi fick på senaste redovisningen och jag tycker att vi kom fram till väldigt bra saker och jag tror att vår redovisning kommer att gå galant.

 
Det mest engagerade gänget Ever, (bilderna ljuger lite, vi var faktiskt ganska aktiva) =D

Jag har precis tittat på programmet Stockholm Arlanda, intressant faktiskt men jag blev lite stressad av att titta på det eftersom jag varit i samma situation med förseningar väldigt många gånger. Jag känner ilskan som människor har men när jag ser det på detta vis känner jag sympati för de människor som får stå ut med detta tjat från resenärer varje dag. De visade från flygplatsen i Las Palmas att det var ett plan som var tvungna att sova över en natt och vad hände mig senast jag var på Las Palmas flygplats? Jo jag fick sova över en natt för att planet var sönder. Det finns tydligen en förbannelse på Las Palmas flygplats.

Jag blev väldigt ressugen av att se på detta program, sol och värme kan man aldrig få för mycket av. Men men nu blir det ingen solresa förrän i sommar så de e väl bara att vänta.

Anyway nu ska jag titta på "shopaholics" eller vad dom nu är på lyxfällan som har tappat kontrollen över sina pengar.


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0