Museum

God kväll på er!

Dålig uppdatering idag men det var en tidig morgon som började med basgruppsmöte. Sedan rullade det på med skola fram till eftermiddagen. Dock en liten annorlunda skoldag då vi begav oss till Västerbottens Museum som är företaget vi analyserar till ett skolprojekt. Väldigt mysigt ställe faktiskt och jag fick idag känna på riktigt att jag befinner mig i norrland då jag fick träffa en ren för första gången. Jag och "Sixten" som han hette fick direkt bra kontakt tycker jag fast det verkade inte som att han tyckte att det var hyper roligt att så fastbunden vid ett träd.

Jag tog ett kort med mobilen på Sigge, jag ska försöka fixa in den bilden så ni kan få se honom.

Annars har kvällen bestått av matlagning och städning, känns som jag gör detta varje dag. Eller ja, mat måste man ju äta varje dag så det kanske är logiskt men just städningen, det finns inget slut på detta. Jag blev dock nöjd för idag var det garderoben som det var fokus på och det är ju alltid kul att hanskas med kläder.

Hur som helst nu ska jag plugga lite, ha en bra fortsatt kväll.


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0