OGIM

Oh, God It's Monday!

Snart är det helg igen, känns skönt. Idag är det sol i Umeå men jag är fast inne i mitt hem med studierna.
Det är kul att plugga men det är inte kul att behöva stanna inomhus när det är strålande sol ute men men sånt som händer.

Jag har fått nys-sjukan tror jag, det är helt galet vad jag nyser. När jag var liten lärde jag mig att man fick önska sig någonting om man nös 3 gånger eller fler och jag kan ju säga att min önskelista är lååååång so far och jag tror att den kommer bli längre med dagens gång.

Nu till måndagens höjdpunkt....bilder från helgen =)

  
 
 

Trenderna efter helgen är helt klart: Äta på händerna, peace tecken och armbrytning...


Nu: tillbaka till plugg


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0