Omg Omg Omg

Oh My God säger jag bara!
Jag som är en människa som råkar älskar skor har av någon anledning missat en sjukt bra hemsida som säljer skor. Fråga mig inte hur jag kan ha gått miste om denna sida för det fattar inte jag heller????? 
Det roligaste är ju dessutom att adressen till hemsidan är så självklar nämligen: www.shoes.com
Haha, detta är ju så komiskt.

I alla fall, jag hittade typ en miljon skor som jag vill ha som är galet snygga. Det är hemskt att jag inte bara kan sätta mig och beställa alla dessa fina skor. Här är några skor som jag absolut kan tänka mig att vara ägare till:


   








Det finns skor på denna hemsida från alla möjliga märken men bland annat: Steve Madden, Michael Kors, Rock and Republic, GUESS, Betsey Johnson, Fergie och många många fler.

Steve Madden hade även ett par skor som jag tänkte att jag kanske skulle behöva med tanke på helgens upplevelser. Istället för programmet "Pimp my ride" har han gjort en liknande version av ett par skor: Pimp my Uggs...

Om jag har dessa på mig när jag går ut kanske jag känner mig lite finare. Det finns verkligen en lösning på allt...

Nu måste jag sova och drömma om dessa skor, vi hörs imorgon.


Toodles!

Kommentarer
Postat av: Yvonne Wigren

Ha ha ha, ja nu fick du något att bita i, Pimp my Uggs, så otroligt bra. Själv ser jag något framför mig med rosa stenar och pärlor och paljetter. Se så Maddis sätt fart. Kram kram

2009-03-17 @ 11:00:12
Postat av: Maddie

Jo, men jag föredrar att Steve Madden gör The Uggs och att jag köper dom. Jag tror det blir bättre så :)

2009-03-17 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0