Påskägg?

Hola!


Idag var det en heldag i skolan med föreläsning och grupparbete. Nu på kvällen har det varit mer plugg och ja, det är ungefär vad som har hänt idag.

Imorrn är det första april så glöm inte att lura någon, det ska jag göra men jag har inte kommit på vem och med vad men något blir det =).

Snart är det påsk och jag ska få åka till Åre med mami. Det ska bli såå kul att få åka skidor igen, har haft ett långt uppehåll pga resan till aussie förra året.
Däremot har jag funderat på det här med påskägg, är det bara jag som är otroligt dorky och vill ha ett påskägg? För mig är det en av höjdpunkterna att få ett ägg som är fyllt med godis och ibland en liten present. Jag har inte hört att andra lever vidare med denna tradition, utan det är bara för barn. Är jag fortfarande ett barn då? Hur som helst, det ska bli skönt att åka bort lite.

Later people,


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0