Real pain

God kväll på er.

Idag hände det igen, jag trodde att det fick vara nog med olyckor och otur i mitt liv med att jag skar mig i fingret för ett tag sen och har varit sjuk länge men idag tog priset. Jag låg i sängen och skrev  på min dator och jag har två spotlights lampor precis övenför sängen och de var tända. Jag sträcker upp min arm för att sträcka på mig och kommer åt armen på denna lampa och bränner sönder armen. Jag har en stor blåsa som troligtvis kommer bli större och större och armen är helt sprängröd runt om, inte vackert!
Hur är detta möjligt? Fråga ett jag ställer mig är ju, har jag ingen reaktionsförmåga över huvudtaget? Skrämmande...


Hur som helst, detta ledde ju till att min dag blev förstörd på grund av den smärta detta orsakade. Fick en liten chock som denna gång bestod av ett skratt anfall. Det blev ingen konstant fokusering på pluggandet vilket är frustrerande, men men jag anatar att jag får skylla mig själv.

Jag hoppas på en bättre dag imorrn =)


Toodles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah, jag har slutat med sänglampa sen de där hände mig ;) har ett liiiiitet ärr efter de :P

2009-03-26 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0