Senil?

Hello!

Idag trodde jag att det största katastrofen var skedd, jag hittade inte min kalender vilket resulterade i panik.
Jag letade i alla väskor, under kuddar, i kylskåpet över allt men hittade den inte (jag hittade dock några andra saker jag letat efter). Jag fick ett sammanbrott och visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag satte mig framför datorn och försökte lugna ner mig och bokade en flygbiljett till Stockholm i samma veva. När jag skulle skriva ut biljetten böjer jag mig ner för att ta upp pappret från skrivaren och vad ligger brevid skrivaren????

Min kalender =D

Detta leder ju då till nästa fråga, vad f** gör min kalender under skrivbordet brevid skrivaren? Har jag blivit senil på riktigt? Jag blev rädd för mig själv, MEN det viktigaste är ju att kalendern är återfunnen nu i alla fall. Tack och lov för det.

Nu ska jag upp till Peter och äta middag och leka med Pavey.

Later folks,


Toodles


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ha ha ha ha ha, ja du visste att jag skulle asgarva va!!!! Kan absolut se dig framför mig, ser ditt ansiktsuttryck lätt panikartat, alltihop. Vad hittade du som du letat efter?? Kram kram

2009-03-20 @ 08:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0