Sick

Idag vaknade jag upp med feber och kände att livet var tråkigt. Vi hade planer för att eventuellt gå på skottska puben pipes ikväll för att gå på popquiz men jag insåg snabbt att det inte skulle ske.

Istället har jag haft en dag hemma med vila. Jag kunde dock inte ligga still hela dagen så jag pysslade lite i köket och gjorde lite matlådor och även en kaka =D.
Gjorde ungefär en likadan kaka som jag gjorde förra helgen till pappa och eva. Den blev väldigt lyckad faktiskt men jag vet inte vad jag ska ha den till för jag vill inte äta den. Kanske att jag tar en bit men jag gillar mer att göra kakan än att äta den. Det borde ju vara tvärtom men icke...

Det kommer en bild på min "konstverk" lite senare =)

Jag hoppas jag mår bättre imorrn så att jag är frisk i helgen. Nu ska jag gå o kolla på diagnos okänd och se om jag lär mig någonting. Inser jag snabbt att jag inte gör det zappar jag över till semestersvenskar som kan vara ett av de roligaste och patetiska program EVER! eller nä nu kanske jag tog i men det ligger alla fall topp 10 på patetiska program, det är ett faktum.

Have great evening,


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0