Spruta

God eftermiddag kära vänner!

Idag är det fredag igen och det känns som jag skriver detta hela tiden men vart tar tiden vägen? Det känns som det är fredag hela tiden numera.

Hur som helst, imorse var jag upp tidigt för att gå till sjukhuset och vaccinera mig inför shanghairesan. Det tog jätte lång tid i vänterummet som fick mig att komma in i djupa tankar om världsdelar. Detta ledde till en sms koversation med min mamma och hela hennes kontor som var tvugna att ta reda på de frågor jag ställde. =) Lärorikt!

Sedan blev det dags för spruta och jag brukar aldrig ha några större problem med det men AAAAAAAJJJJJJJ vad ont det gjorde. Jag är nu öm i hela armen och kan inte lyfta den utan att det gör sjukt ont. Inte helt okej kan jag känna, men men hellre ont efter spruta än sjuk i shanghai.

Titta vilken god middag vi åt igår =) =) =)



Nu måste jag till skolan en sväng!


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0