Sunshine

Det är sol idag och underbart vår väder, jag blir så lycklig av detta bra väder.

Jag ska om en stund in till lilla stan med Sanna och Sophia för att umgås lite, kanske en fika på det. Ikväll är det fest hos Anna som fyllde år i torsdags, det ska bli kul. Peter ska även va dj på e-puben så det finns väl risk att jag går dit och supportar honom efter besöket hos Anna.

Igår var det Efter Plugget Pub på Corona med gänget som sedan ledde till att vi gick hem till Sanna på kvällen och tittade på "så ska det låta", "grillad" och sen såg vi "Hundtricket". Efter denna härliga kväll hos Sanna gick jag, Christian och Amanda ut en sväng på "NH" vilket var en intressant men kul upplevelse.

Här är min käre bror med vantar som strumpor och lilla Pavey gumman oj oj oj:

  

  

Nu måste jag göra mig klar, have a good day!



Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0