TGIF

Thank God It's Friday, again! Jag förstår verkligen inte hur veckorna kan passera med sån fart som de gör??? Helt galet!

Nu ska jag iväg till skolan för att kämpa på med vår presentation för att senare ikväll få besök av Pappsen och Eva. Denna helg är de ombytta roller, de får komma upp till mig och peter. Ska bli kul att få visa dem min lägenhet nu när den är lite mer inbodd och allt är på sin plats. De har inte sett den sen första veckan jag komhit och vi höll på och bygga ihop alla möbler så det ser lite annorlunda ut nu. Som ett litet plus på detta kommer tre omklackade skor upp till mig med pappa som budbärare. Jag tog med mig tre par ned till sthlm och tog dom till mitt favoritställe i sjöstaden och klackade om dom där istället för här, eftersom jag inte hittat något ställe här i umeå som gör dessa tjänster. Jag har väl troligtvis letat på helt fel ställen men ändå. Mission completed! =)

Ja ja nu är det dags att göra lite nytta, school here i come.


Have a nice day,


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0