"The City"

Tisdagar, vad har vi gillat mest med tisdagar de senaste veckorna? Jo, "The City" men idag var det säsongsavslutning. Väldigt sorgligt att veta att jag inte har något att se fram emot på tisdagarna längre.

Annars har dagen varit hyfsat lugn. Vi hade genrep för sista gången innan redovisningen som vi har imorgon inför företaget. Det är lite nervöst men jag är säker på att det kommer gå bra. Jag har stått framför spegeln och tränat, tänk om mina grannar har hört mig. Då måste de tro att det är något fel på mig, går runt hemma och pratar för sig själv om mångfald och genus. =)

Anyways här är lite kul bilder från helgens melodifestivalen fest, enjoy =)

  
  
  

Här kan vi se Sanna i mina gråa skor som passade perfekt till hennes outfit, Jag och Henrik med bilden som han ville ha som sin nya profilbild och även provning av diverse skor i min garderob.
Underbart att ha sånna roliga vänner =)


Toodles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tur att jag bjuder på mig sj med klassiskt saltapinnartrick kvällen till ära :D

grymt bra kväll, madde! Kram/h

2009-03-17 @ 23:00:39
Postat av: Maddie

Tur att vi har dig hanna =)

2009-03-18 @ 14:19:12
Postat av: Anonym

det lär ju inte bara vara jag som vill ha den bilden som profilbild. du borde copyrighta den för just in case..

2009-03-18 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0