The weekend

Hello people!


Förlåt för den dåliga uppdateringen. Måndag idag och det var introduktion av nytt moment. Känns konstigt att detta är det näst sista momentet på första året, det har gått så fort. Det är även näst sista dagen av mars, vilket också är galet.

Helgen bestod av först EPP i fredasg som sedan blev fest hos Linn som var sjukt roligt, och sedan utgång. Lördagen blev lugn, åt middag och tittade på fotbollen hos peter. Planen var att gå till E-puben för att Peter och Sten spelade men jag var för trött så jag gick hem och sov. Igår var en pysseldag, jag sydde på knappar på ett par shorts, gick igenom skidutrustning, städade och jag passade även på att ha finalen av let's dance på i bakgrunden och jag måste säga att jag tyckte laila skulle vinna.


Well well, nu måste jag plugga


Toodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0