Bromma flygplats

God morgon.
Just nu sitter jag här på Bromma flygplats och väntar på att få flyga hem till Umeå. Fick skjuts av pappa i morse så har suttit är sen halv 8 och fördrivit tiden med att plugga lite. Jag har haft sällskap med riktigt många kostymnissar och alla dessa människor hade sina datorer med sig. Men av alla dessa människor såg jag bara en enda person som hade en mac. Endast svarta trista datorer i sikte. Inte konstigt att folk ser deppiga ut på morgonen, med en sådan dator skulle jag också se trött ut, men jag skiner upp varje gång jag tar fram min älskade lilla dator. 

Gårdagen var en härlig dag. Jag och pappa åkte först till söder för lunch i söderhallarna på restaurangen Louis. En grekisk sallad senare var vi på väg till Västberga golfhall. Det kändes för en gångs skull riktigt bra, annars vid denna tid brukar golfen vara ringrostig men inte igår. Kvällen blev sedan lugn med riktigt god mat med fördrink, förrätt, varmrätt och efterrätt. Underbart! Avslutningen blev sedan en beck film. 

Jag började även titta igenom lite bilder som jag har på datorn och hittade en nyårsbild på Peter och mig som jag gillar. Så idag lägger jag upp en bild på oss och uppmanar till att syskonkärlek är oslagbart.





Hoppas ni får en bra måndag.


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0