What a day..

God kväll på er!

Idag har det varit en seg dag. Redovisning för klassen idag och vi hade samling 9 imorse för att träna. Vi var nöjda med själva redovisningen och det var bra att få lite feedback innan den riktiga redovisningen vi ska ha nästa vecka för företaget vi analyserat. Det känns väldigt kul att vi ska få presentera det vi har kommit fram till för själva företaget.

Hur som helst, när vi var klara med redovisningen hade vi en snabb lunch och sen presentation av B-uppsatsen som vi ska skriva innan terminens slut. Vi var lagom övertrötta på eftermiddagen och det blev väldigt fnissigt vilket iofs inte är ovanligt men det spårade lite kan jag känna. Tröttheten spred sig och det blev en power nap när jag kom hem =).


Igår var inte heller en bra dag för min del, det började med att jag försökte vara duktig och göra frukost för en gångs skull men det hela resulterade i strömavbrott...endast i min lägenhet! Great, bråttom som vanligt stod jag där med en mixad smoothie som jag inte fick upp ur ställningen så började det läcka från mixerna och 90 % av smoothin rann ut på diskbänken. Så mycke för att göra smoothie på morgonen. Till sist i all hets fick jag kasta i mig några vindruvor innan jag sprang iväg till skolan. Jag hann få igång strömmen också men inte tillräckligt tidigt för att jag skulle hinna skriva ut de papper behövde. Men väl på väg till skolan, springades på is skulle jag ned för en snöhög som har blivit högre och högre ju mer vintern gått den har även blivit helt nedgådd och jag som hade bråttom bestämde mig för att springa ned för isen istället för att gå och typ glida ned och vad händer???? ja ni kan ju gissa....

DEN VÄRSTA VURPAN I MITT LIV!!!!!!!!

Jag trodde jag skulle dö, jag klarade mig dock från några större skador men ont har jag än idag. Det bästa av allt var att det var ju mitt i rusningstiden, alla skulle till Umeå Universitet just då och precis där så varsågoda alla som fick se årets vurpa.

Ja ja, till något roligt. Vi har nu spikat schlagerfest hemma hos mig på lördag, dresscode: schlager, schlager och schlager. Vi tänker oss glitter, våfflat hår go wild an crazy! Detta kommer att bli a night to remember, thats for sure. =)




Ja ja nu ska jag kila, vi hörs vänner.


Toodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0