Some birthdays coming up

Imorgon är det den 13 maj vilket innebär födelsedagar för många, bland annat Prins Carl-Philip, Karin som fyller 25 och sist men inte minst min käre bror. Detta innebär en hektisk dag av firande av både Karin och Peter.

Som tur är läser inte Peter min blogg vilket innebär att jag berätta mina planer för er. Just nu står kakan som ska vara en del av min tårta som jag ska överraska honom med imorgon bitti vilket jag hoppas att han inte listat ut. Lunchen kommer eller eftermiddagen kommer gå åt till att fika och gratta Karin. På kvällen ska jag sen bjuda Peter på middag men jag har inte bestämt vad jag ska laga ännu. Sitter med mina kokböcker och ska försöka välja ut något passande. Återkommer med mer detaljer.

Nu --> Ugly Betty





Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0