Biblioteket

God kväll...


Denna onsdag har varit en inte allt för händelserik dag. Den började med skola och gruppdiskussion vilket gav oss en givande konversation om våra b-uppsatser. Efter lunchen och massa skratt gick jag och Julia till bilbioteket för att leta bra böcker till uppsatsen och för första gången var vi grymma på att hitta alla böcker. Mina tidigare erfarenheter av bilbliotek har bestått av att jag gått vilse och lämnat biblioteket utan böcker. När vi var nere i magasinet som ser ut som är ett stort arkiv med massa böcker och uppsatser hittade vi massa roliga böcker och vi hittade även denna gigantiska bok som vi tyckte var dagens höjdpunkt :



Det må vara hänt att vi är lättroade men kul var det i alla fall. Nu är det läggdags och jag hoppas att Gucci håller med om just den saken.


Sleep tight,

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0