Eurovision

Jaha, då var det ännu en gång konstaterat att vi kom i längst ner i resultat listan i Eurovision Song Contest. När ska det vända? 
Vi får dock vara glada över Arash framgång för Azerbaijan med en låt som med all säkerhet kommer bli en sommardänga, that's for sure. Och Grattis Norge by the way...

Vi såg alla bidrag igår uppe hos Peter och jag måste säga att jag inte tyckte att det var många låtar jag gillade. Men men jag såg det i alla fall. Sen gick cyklade jag till "Peddan in Park" där det var fullt ös med dj, dans och sång utomhus. Det var mysigt och kul men det blev riktigt kallt på slutet. 

Om 20 dagar sitter jag på planet till Shanghai vilket känns jätte konstigt eftersom tiden gått så fort och snart är terminen slut. Det ska dock bli helt underbart att spendera lite tid hemma i Stockholm i sommar efter Shanghai vistelsen. Sen är det ju Frankrike också som jag längtar sjukt mycket till...men jag kanske ska sluta drömma och använda min tid just nu till att fixa massa saker som jag bör fixa istället.  

Frankrike, see you soon!


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0