Fredagkväll

Idag har det varit plugg sedan 7 i morse till sen eftermiddag. Nu sitter jag och tittar på reprisen av Söndagsparty med Filip & Fredrik. Såg halva i söndags men missade den biten när Johan Palm medverkade. Jösses, den "mannen" var jag inte ett stort fan av när han var med i idol. Gillade inte hans sångstil, men nu blir han omstylad
 av en av mina favorit stylister nämligen Carson Kressley från "fab 5". 

I morgon blir det troligtvis grillkväll och sedan utgång. Peter ska DJ:a på E-puben vilket brukar leda till att jag traskar dit för att supporta familjen. Det är bara hoppas att det blir bra väder också, men min kära dator har talat om för mig att det ska bli sol så jag hoppas att min darling har rätt.

Nu ska jag återgå till lite pluggande och vänta på resultatet av makeovern med Johan Palm.




He is just fabulous!
Later folks,


Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0