Unbelievable...

Jag kan inte förstå att det redan gått ett år sedan jag och Petra kom hem från Australien. Tiden har verkligen gått så fort, jag vet inte vart den tagit vägen. Snart är första året på universitetet över och bara det är galet. 
Jag måste säga att det är frestande att leva sig in i den tiden i aussie när livet kändes som en lek. No worries var mottot i livet och ta dagen som den kommer. Ibland undrar jag om vi bör tänka så oftare för att stressa mindre? Jag ska nog försöka börja tänka så i alla fall.

Här är några unbelievable moments from OZ: 


Geeks and freaks maskerad på hostelet i Surfers

 
Hot backpackers on the road =)

That's it for now,


Toodles!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0