HYSTERISKT...

...är sammanfattningen på den senaste veckan. 
Massor av jobb för att sedan följas av utgångar och middagar och så vidare. Lördagen blev en av mina bästa kvällar i mitt liv då jag fick festa och samtala med hela AIK. De var på Café Opera samtidigt som vi för att fira dubbel segern och det kan jag intyga att de gjorde bra. Jag är så trött nu så jag verkligen inte vet vad jag heter, det har varit extremt intensivt men mässan var en succé. Vi hade fullt med folk i vår monter hela tiden och det såldes båtar och resor hela tiden. 
Nu är jag tillbaka i Umeå för att mötas av en ny vecka som också är helt hysterisk men på ett annat sätt. Plugg, plugg och plugg, halkbana och körskola ska klämmas in och allt annat runt omkring ska skötas. Det är mycket nu!!
Fina bilder från lördagen: 
Afrodite och jag med Kenny Pavey :)
Vi fick fin skjuts i hummerlimon till caféet i alla fall...
Nu måste jag plugga körkortsteori...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0