Vaccinerad - check!

Idag åkte jag och Peter och vaccinerade oss. Själva processen i sig var ju helt lugn men seriöst, biverkningarna har börjat tala. Jag mår inte på topp kan jag meddela, känner mig inte direkt mindre sjuk än vad jag gjorde innan sprutan. Feber, huvudvärk, förlamad i armen och sååå vidare....
Inte kul!! 
Men men nu är det gjort och jag hoppas det går över fort. Känner mig så trött så jag vet inte vad, hoppas jag vaknar i morgon över huvud taget. 
Sitter och tittar på fotbollen, Italien - Sverige men jag kan knappt skilja på vad som är bollen och spelarna så vet inte om det ger mig så mycket att titta på matchen. 
Önskar jag hade lika mycket energi som lilla Gucci har just nu...
Ha en bra kväll,
Toodles!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0