Back in Puerto Banus

Äntligen!!!!!!!!
Det var tre år sen sist men nu är jag tillbaka i ett av mina favoritställen i världen nämligen Marbella och Puerto Banus. Efter ett mellanstopp i Bryssel på några timmar (inklusive ett starbucks besök) kom vi fram till Malagas flygplats och bilen tog oss sedan hit. 
Vi bor i samma lägenhetshotell som vi alltid bott i och jag har samma rum som jag alltid haft vilket gör att allt är helt perfekt. Vi fick med oss allt bagage och golfklubborna får vi levererade hem om några minuter. 
Snart ska vi ner och inhandla spanska delikatesser för att kunna göra våra lunch mackor som vi alltid gör för att ta med oss till golfbanan. 
Middag i kväll kommer bestå av musslor på en av de riktigt bra skaldjursrestaurangerna i hamnen.
Nu ska vi kila iväg och handla lite oliver :) 
Jag håller er uppdaterade, hoppas ni får en lika härlig lördagskväll som jag tänker ha idag.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0