Förberedelser inför i morgon

I morgon ska jag hålla i en liten tillställning som ska ske hos min bror. Jag fyller ju år på tisdag och passar då på att fira mig själv denna helg. Det blir inget storslaget som förra året även om min planering antydde det från början. Men med tanke på att lokalen jag tänkt använda brann ner uppstod lite problem. Därmed fick det bli så här, en liten mindre fest med nära och kära. 
Nu har jag äntligen gjort klart mina muffins som tagit sin tid att göra måste jag erkänna. Jag är dock hyfsat nöjd med resultatet och att jag inte brände alla kakor eller tappade plåten eller liknande. Det blev inte så många men jag får hoppas att dom smakar desto bättre. Först till kvarn får det bli i morgon kväll
Här är slutresultatet:
Nu ska jag hälla upp lite vin och äta middag. Det blir lugn kväll i kväll med Gucci och idol, uppladdning för i morgon. Ha en bra fredagskväll,
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0