Golfday one

Vi har nu avslutat golfdag nummer ett och resultatet blev förvånansvärt bra. Jag hade absolut inga förhoppningar på dagens prestation i morse men jag förvånade mig själv och spelade hyfsat stabilt hela dagen. 
Dagens tävling bestod av min och Peters totalsumma poäng emot pappas och Evas total...vi vann med 10 poäng!!
Alltså kan jag nöjd med dagen och resultatet. Nu sitter jag och försöker åstadkomma en hemtenta som inte går riktigt lika bra, men det är bara att försöka bita ihop. Den måste ju göras och ju fortare den är klar desto fortare kan jag slappna av. 
Dessa två bilder är från dagens golf:
 
Nu måste jag återgå till mina böcker...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0