Mina sötnosar!

Mina käraste vänner Debbie & Elfie gav mig massa rosa presenter igår när vi hade middag och de hade som vanligt skrivit en dikt till mig som de alltid gör. Jag ville så gärna dela med mig av detta och bestämde mig därmed för att filma när de läste upp den. Ha i åtanke att de inte haft något genrep inför detta utan fick ställa upp ändå. Det som ingick i denna rosa låda är följande: en rosa iskubslåda med bilar som format, ett rosa doftljus, ett stresshjärta, ett rosabandet, en kokosnöt doftande tvål och själva rosa lådan. 
 Titta på dikten själva:
 
Helt underbart! :D :D
Tack mina sötnosar för ett "vackert" tal och för att ni är underbara vänner...
Nu ska jag sova innan en golfdag nummer 1 drar igång.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Louise a.k.a smulan ;p

Hahahahahaaaaa! Bästa filmen i världshistorien. Jag tror vi får med allt. Skäms dock lite för min avslutande kommentar, när fan blev jag så galet ytlig??! ;D

Hoppas du har det grymt i spanien!

BIG LOVE /L

2009-10-27 @ 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0