Sista dagen

Idag är det sista dagen innan det bär av tillbaka till landet med kylan. Vi ska spela på en av våra favoritklubbar idag nämligen Marbella Golf. De senaste dagarna har varit blandade resultat, det har gått bra överlag för mig så jag är glad. Det har varit  underbart väder varje dag och vi har avslutat dagarna med riktigt bra middagar. 
Igår fick jag till lite shopping också som satte ett plus på den dagen. 
I förrgår såg herrarna i sällskapet väldigt entusiastiska ut efter att både jag och Eva gjort riktigt bra resultat medan de själva slog ut i skogen...
Min kamera har för övrigt gått sönder under detta äventyr då den tappade en liten lucka när den låg i golfbilen så jag har inte lyckats ta fler bilder tyvärr. 
Nu måste jag äta frukost, ha en bra lördag...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0