En till helg avklarad

Måndagskväll och en till helg är avklarad. Vi hade sittning på lördagskvällen som blev väldigt lyckad i mina ögon. Det hade lagts ned mycket energi på detta event och det märktes. Stämningen var på topp och som sagt det blev en lyckad kväll. Även om jag missat mycket av nollningen i år och kanske inte riktigt uppfyllt min roll som fadder måste jag säga att det varit extremt roligt. 
Denna dag började jag med körlektion kl. 07.00 för att sedan åka hem och läsa lite körkortsteori. Kl.10.00 bar det iväg till skolan för föreläsning och sen lunch och lite plugg. Eftermiddagen har jag sedan ägnat åt att städa, leka med Gucci och tränat lite. 
Nu ska jag försöka ge er lite bilder som jag varit dålig på att göra men eftersom det verkar som att jag äntligen kommer stanna hemma i umeå nu ett tag, borde det bli bättre uppdatering från min sida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0