Julplanering - Bahamas?

Jag gillar ju att planera och jag började igår därmed tänka på jullovet. Vi har ju varit bortresta varje jullov så långt jag kan komma ihåg vilket fick mig att känna en viss panik eftersom vi inte haft något bokat än. Men efter ett samtal med mami kändes det bättre, det kanske kan bli av ändå trots vår dåliga planering detta år. 
Som det ser ut nu ska vi satsa på att åka till Bahamas, inte helt fel om det blir av måste jag säga.
Bilderna får tala för sig själva...
Det är i min värld helt okej att drömma sig bort ibland även om man bör stirra ner i böckerna.
Min motivering stiger i alla fall om jag har något att se fram emot...
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Anna Björkman

Diiiiver du???

Då följer jag med i resväskan!

2009-10-06 @ 07:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0