Umeå today, Greece tomorrow

Halloj!
Nu är jag i Umeå och har precis varit i skolan. Dagen har bestått av att packa upp och packa ner och städa. Plus lite skola på det. I kväll är det fortsättning på nollningen, det är skattjakt för dem ikväll. 
Helgen i sthlm blev lyckad. Mycket jobb men det gick bra, däremot lugnt i övrigt. I morgon bär det av till Grekland för min del. Denna helg blir det jobb där nere istället på ett event. Vi kommer att vara 6 båtar som kör omkring, så det kommer nog bli riktigt kul. Det enda negativa med denna situation är att jag är extremt trött på att packa ner och packa upp och packa ner och packa upp osv osv osv...men jag antar att det är smällar man får ta om man inte vill sitta hemma. 
Det ska bli underbart att få komma ner till lilla Lavrion och sen få segla lite. Jag får berätta mer när jag kommer tillbaka sen, vilket är på måndag eftermiddag.
Här är några godbitar från sist jag jobbade i Grekland: 
 
Nu måste jag packa lite till, sen är det nollning som gäller.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0