Another week has gone by

Dålig uppdatering från min sida denna vecka, ber om ursäkt för det!
Här kommer en snabb uppdatering från veckan.
Måndagen då jag skulle åkt hem blev ytterligare en dag i Stockholm då jag skulle iväg på en jobbgrej på tisdagen. På tisdagskvällen satte jag mig på tåget mot Umeå och fick sitta i dryga 9 timmar innan jag var uppe i norra delar av landet igen.
Onsdag och torsdag blev lugna dagar med återhämtning av en förkylning vilket gav resultat och jag börjar för första gången på länge känna mig frisk. Vilket i sin tur innebär möjlighet till lite träning också :)
I fredags hade vi en rolig kväll som innebar taco-kväll hemma hos Johanna med gänget, väldigt trevlig måste jag säga. Middagen följdes av en kul utgång på Corona.
Lördagen var en att göra dag och städning och annat pyssel låg på schemat. Kvällen spenderade vi på en båt och dansade hela natten. Det blev sedan söndagsmiddag hos Peter som vanligt. :) Bra helg!
Idag var det skolan en kortis som sedan blev gymmet och lite dans.
Denna vecka kommer bestå av plugg och sedan är det Valborg till helgen vilket ska bli intressant.
That's it for now,
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0