Fast i Stockholm

Jag är i min kära hemstad och har varit på intervjuer idag och kan jag ha mer otur undrar jag bara?
Tanken var att jag skulle komma ner idag och åka hem i morgon förmiddag men då ska jag stoppas av ett vulkanutbrott... Vad är oddsen på den?
Jag var nära på att inte ens komma ner hit idag, det blev förseningar och efter mitt plan stängde de flygplatsen. Nu kommer jag dock inte hem igen vilket är lite kritiskt eftersom jag har tenta på lördag. Tror dock att det går att fixa att jag får skriva på KTH samtidig som en annan tenta så det kan gå ändå vilket jag innerligt hoppas på.
Det har sammanfattningsvis varit en väldigt stökig dag med så många telefonsamtal så mobilen nästan dog. Mamma, flygbolag, mamma, flygplats,mamma, mamma igen, lärare, mamma, arbetsgivare, Debbie, mamma, pappa och mamma igen. Ungefär så har det sett ut i telefonlistan...
Men men, jag är fast och får väl njuta av att äta middag med mamma :)
Ha det gött,
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0