OGIM

Oh God It's Monday...
Vi har visserligen haft en härlig dag då vi spenderade två timmar på träterassen i skolan och njöt av solen som lyste högt över Umeå idag. Jag undrar dock om vi kanske inte var helt realistiska med att sitta ute i hela två timmar i bara skinnjackor, men vi får väl se hur många som blir sjuka. :)
Nu väntar en vecka av plugg och allt annat vanligt som måste ske i vardagen.
Jag ska sätta igång med lite matlagning nu så jag hinner klart innan det är dags att för ett skype-samtal med Sofia som befinner sig i USA. En uppdatering är vi helt klart i behov av...
Det är dock inte så långt kvar till sommaren så snart ses vi igen. :)
Här är en av mina favoritbilder på oss, denna är från Båstad förra sommaren:
Ha det så bra så länge,
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Din kära Sofia!

Gud våran skype-date va välbehövlig! Känns som vi inte har hörts på år o dar, vilket inte e okej! Jag längtar verkligen till sommaren då vi ska ha grymt kul varje dag! Först lite jobb o sen dricka drinkar på kvällarna i solen på min balkong eller på nått annat mysigt ute ställe! Vi ska crasha min lägenhet, dunka musik, springar runt, kirra käk o bara njuta av livet! Kommer bli en del fara o flänga oxå men d ordnar sig!

Först o främst kommer jag till Umeå, så se upp! haha

Miss u babe! puss & kram

2010-04-15 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0