One day came to be a weekend

Idag fick jag skriva tentan på KTH och det kändes helt okej. Väldigt skönt att det gick att fixa måste jag säga. Kul att träffa Debbie också, hon hade också tenta idag så hon fick visa mig vart jag skulle. :)
Igår var ingen bra dag, jag fick ett migränanfall igen som jag hade får några månader sedan och det är verkligen hemskt. Dålig timing också eftersom jag var tuvngen att plugga och självklart hade jag inte mina tabletter med mig. Idag är jag mer sjuk än vad jag har migrän så det blir sitta hemma under en filt och dricka te.



Jag hann dock med att säga grattis till min kusin Richard som fyller år idag, men nu blir det som sagt lugna puckar.
Jag har lyckats boka in mig på ett tåg nu också så jag kan komma hem igen. Måndagkväll bär det av med tåget tillbaka till Umeå. Flyga verkar det inte gå att göra på ett tag så det är inte aktuellt. Har i alla fall fått tillbaka pengarna för flygbiljetten så det är okej.

Nu är det dags att fixa middag så ha en bra lördag folks.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0