SUNday

Det är sol och söndag och Debbie traskade hem för ett tag sen. Jag, mamma och Debbie hade myskväll igår med djävulen bär prada på schemat. Den filmen är verkligen riktigt bra. :)
Mami med drink:
Dagens Brunch:
Idag har vi haft brunch på förmiddagen och sedan diskuterat framtidsplaner som ser ljusa ut förhoppningsvis. :)
Om en stund är det planerat för min del att åka hem till pappsen på söndagsmiddag vilket ska bli väldigt trevligt. Trots att jag blev kvar i Stockholm utan att planerat det har det styrt upp sig på ett väldigt bra sätt måste jag säga. Kvalitetstid med nära och kära var kanske precis vad jag behövde efter paniken under torsdag och fredagen.
Ja ja, nu kommer skjutsen till Bromma.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Framtiden ser väldigt ljus ut ;)

I'm going all in! Vi är en grym kombo, som får vad vi vill ha med lite vilja.



Tack för en grym kväll och tacka mami för den goda brunchen!

XXXX

2010-04-18 @ 22:51:35
URL: http://emptywalletstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0