Snart färdig

Jag har använt denna helg till att ta det lugnt och kolla filmer och så vidare men även för att packa upp vilket jag inte gjort klart sen jag kom hem för snart en vecka sedan.
Som ni redan vet är packningsprocesser något jag ogillar starkt. Därför blir det oftast så att jag packar upp dagen innan jag ska åka iväg igen för att jag behöver samma väska eller liknande.
Nu är jag i alla fall snart klar och det känns rätt skönt för att jag kan ta mig fram i lägenheten igen. Problemet denna gång har varit att mamma inte har någon plats för mina saker. Garderoben var ju full när jag kom ner i somras och nu efter USA blev det ju inte mindre fullt om man säger så.
Ungefär så här såg det ut i USA också då denna bild är tagen i Berlin.
Anyway, skönt att jag inte behöver jätte mycket packning till Göteborg nästa helg i alla fall.
Nu ska jag göra klart det sista innan jag glömmer bort det.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0