T G I F

Thank God It's Friday...
Har nästan aldrig varit gladare över det faktum att det är fredag. Så himla skönt...
Jag är fortfarande jetlaggad och tycker det är måttligt kul att gå upp till jobbet, så i helgen ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten som endast varar i två dagar men det är i alla fall något.
Nästa vecka blir en hektisk vecka med ett sista möte i projektet jag drivit under sommaren på mitt jobb och sedan åker jag och Afrodite till Göteborg för att återigen spendera en helg på Öppna Varv, flytande båtmässan i Henån på Orust.
(Bild från förra årets mässa på Orust)

Veckan efter det börjar skolan egentligen men inte för mig då det är flytande båtmässan i Stockholm, så jag blir kvar en vecka till. Det blir alltså mycket båtande nu framöver, kul men det är alltid lite stressigt kring mässorna. Mycket som ska planeras och läras in.
Ja ja, nu ska jag slutföra mitt andra jobb.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0