Why am I always in a hurry?

Idag har det varit ännu en av de dagar där jag ska fixa en massa saker.
Trots denna fixar dag har jag ju inte hunnit packa utan har precis tvättat mina jobbskjortor.
Jag har en svag känsla av att jag kanske planerar in lite väl många saker att hinna med per dag men å andra sidan hinner jag med att göra många roliga saker då.
Idag hann jag äta lunch med min favorit Anna som jag inte träffat på ett år då hon varit i USA.
Så himla kul :D
Jag tänkte bjuda på en extremt rolig bild i samband med att jag nämner denna lunch, nämligen en bild från Marbella för 4 år sedan då jag och Annie rockade loss med kameran.
Well well, that's the update for now.
Måste packa nu.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0