Fokus fokus fokus

Jag måste medge att jag har varit lite upptagen senaste veckan. Hög intensivt schema har det varit.

Förra helgen spenderade jag i Stockholm med familj och julfirande på listan. Det var middag med släkten, glöggmingel och lilla julafton.
Vi är en speciell familj som gillar att fira julafton två gånger per år, därav "lilla julafton".
Däremot firar vi inte med samma personer två gånger om ni trodde det. :)

Vi hade ingen julgran i år så bordet fick bidra med funktionen av en julgran.
(notera paradisasken på borden, ingen jul utan chokladen, right?)

Tillbaka i Umeå och har fokus på skolan just nu. Vi började ny kurs denna vecka som hittills varit väldigt rolig och enkel att relatera till. Snart är det jullov och massa kul saker som händer.

Nu ska jag sova!


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0