Båtmässan i full gång...

Nu är det dag 4 på mässan och vi har haft väldigt mycket besökare på mässan under helgen.
Troligtvis kommer det bli flera båtaffärer under kommande vecka.
Vi hade en helg som inte var lugn för fem öre. Jag kom direkt till mässan i fredags och började jobba, sen var det ombyte till klänning på toaletten och se vidare upp till restaurangen i Gothia Towers. Detta följdes sedan med en utgång på utestället "Push" där vi levde loppan allihopa. Väldigt roligt!
Ett småsegt gäng gick sedan till mässan på lördagen men vi kom igång snabbt och det var extremt mycket folk som kom, vilket var super kul. Eftersom jag jobbar för Bavaria denna mässa och inte för Navigare fick jag hålla till på båtarna och vi har fått väldigt god respons på den nya Bavaria 32 fotaren, så det är super kul!
Lördagskvällen slutade sedan med en korridorsfest, så för min del var det som en helg hemma i Umeå men för de övriga som inte pluggar var det en nostalgitripp på hög nivå. Detta måste varit den galnaste korridors/hemmafesten jag någonsin varit på. KUL =)
Igår var vi på bio och såg bröllopsfotografen som var riktigt kul stundtals faktiskt.
Nu börjar mässan för idag och jag tror inte det kommer att vara lika mycket folk som i helgen men vi får se...
Time to work.
Toodles!
(som vanligt krånglar det att lägga upp bilder, så jag försöker med detta lite senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0