Herregud säger jag bara...

Först och främst, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering!
Att jag står på benen efter denna mässa är ett under kan jag säga.
De 10 dagar jag var borta i Göteborg har varit bland det mest intensiva, galna och mest otippade jag varit med om. Det var kul också men som sagt att jag har kunnat plugga hela dagen idag är ett under.
Det var kö för att komma på båtarna heeeeela tiden så jag fick agera vakt. Respekt fick jag i alla fall =)
Jag och Simon på utställarfesten men två blommor i kavajerna =)
Jag hade inte en enda sekund över sedan senaste gången jag bloggade... Det var antingen jobb eller utgång eller middag eller något som höll mig igång. Vi sov i snitt 3-4 timmar per natt och jobbade sen hela dagarna som i sin tur följdes av alla möjliga aktiviteter. Helt sjukt!
Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är glad att vara hemma samtidigt som det var en riktigt kul upplevelse i Göteborg. Om två veckor väntar mässan i Stockholm, vi alla har dock kommit överens om att det ska gå lugnare till.
Nu i veckan är det bara plugg som gäller då vi har tenta på fredag. Sjukt mycket plugg just nu så vi alla kommer att gå i ide denna vecka. Jag ska lägga upp lite bilder efter hand så ni ska få se hur en riktigt Navigare fest kan se ut.
Nu måste jag plugga vidare, ha det!
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0